Dag 12 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Inge

28 September 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen wel op tijd opgestaan, we besloten een dagkaart voor de buffetten te nemen was goedkoper en wel zo gemakkelijk. Na het ontbijt zijn we met de auto tot het einde van de strip gereden en hebben hotel Circus Circus bekeken waar Christel en Fred tijdens hun huwelijksreis zaten. Er omheen wordt nu volop gebouwd. Daarna gingen we naar de Venetian en keken onze ogen uit. Toen weer terug naar ons hotel om te eten. Rene en Marina gingen toen weg en zouden ons om 18.15 weer ontmoeten in de hal. We moesten nu naar het Excalibur Hotel omdat we daar een show hadden, dat konden we gewoon binnendoor lopen. We gingen naar de Australian Bee Gees, a tribute wel te verstaan. Was erg goed, zelfs Raymund vond het goed. Er was een foto gemaakt van ons vieren met de zogenaamde Bee Gees. Daarna eten in dat hotel omdat dat mocht van Luxor, ze deden samen. Nadat we waren terug gelopen gingen we naar onze kamers en daarna natuurlijk weer gokken.

• 29 September 2016 - 07:14

Remco,cisca,jeroen,marcel,pieter,joke,kees :

Grappig, vandaag zijn wij als vriendengroep in Las Vegas aangekomen: bij Yard Restaurant gegeten. Morgen de stad verder verkennen en vrijdag weer verder.

• 29 September 2016 - 07:23

Christel:

Leuk! Ben benieuwd naar de foto's