Dag 11 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Inge

27 September 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen hadden we om 10 uur afgesproken maar omdat het zo donker in de kamer was waren we pas om 9.45 wakker. Gauw Rene gebeld en die zei doe maar rustig aan. Dus om 10.30 waren we er en gingen we ontbijten bij het buffet waar we gelijk iets meenamen voor de lunch. Een vrouw zei nog I didn't see anything. Toen gingen we naar de Hoover Dam. Daar hebben we op de Dam gelopen, wat gedronken en over de brug gelopen. Het was weer prachtig. Daarna gingen we naar de lookout point van Lake Mead ook spectaculair. Op de terugweg even boodschappen gedaan en benzine getankt, was allebei nodig. Nadat we drie kwartier op de kamer hadden uitgerust gingen we met een taxi naar de helft van de strip naar hotel Bellagio. Daar was een heel mooie waterpartij die ik gefilmd heb en Raymund foto's heeft gemaakt. Prachtig. Daarna gegeten, pizza in een restaurant in de Eiffeltoren. Toen de hele weg terug gelopen, we hadden wel ruim 19.000 stappen gelopen de meeste ooit. Nu gaan we nog even gokken en zet ik zeker de wekker haha.

• 28 September 2016 - 08:08

Christel:

Dan hadden jullie het ook nodig om uit te slapen Haha. Wauw dat zijn zeker veel stappen maar door al die gebouwen, lichten en mensen merk je het niet. Ben zeer benieuwd naar alle foto's.