Dag 21 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Inge

07 Oktober 2016 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Om 9 uur afgesproken om te ontbijten en ook hier weer extra meegenomen voor de lunch. Daarna hebben we de 17 mile drive, peables beach gereden. We zijn nog nooit zo vaak uit de auto geweest als bij deze rit zoveel mooie punten zagen we. Omdat we al zo lang hadden rondgekeken besloten we om rechtstreeks naar het hotel te gaan wat nog ruim 3 uur zou duren. Toch stopten we nog 1 keer bij de elephant seals. Was prachtig ook al deden ze niet veel. We kwamen rond 17.15 aan bij het hotel. Eerst inchecken en dan een wijntje drinken met elkaar. Om 7 uur gingen we eten bij Tahoe Joe, was heerlijk. Daarna konden we eindelijk weer een keer kaarten maar helaas hebben de jongens weer gewonnen dus de stand is nou 4-6.

• 08 Oktober 2016 - 08:50

Christel:

Fijn om te lezen dat jullie aan het genieten zijn! Je mag niet eerder thuis komen bij een gelijke stand of winst. Hahaha

• 08 Oktober 2016 - 10:53

Anneke :

Dat is gevaarlijk om te zeggen Christel dan zien we ze nooit meer terug.
    Nog een laatste weekje genieten. We zijn heel benieuwd naar alle foto's.