Dag 17 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Inge

03 Oktober 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Weer heerlijk ontbeten in het restaurant van het hotel en toen op pad. San Francisco was ons volgende bestemming en daar zouden we 3 nachten blijven. Na het inchecken, heel oud hotel met een wastafel in onze kamer maar wel een mooie bank langs het raam. Rene en Marina hadden een grotere badkamer maar een kleinere kamer. Nadat we alles hadden uitgepakt gingen we lopen naar het centrum, waarna we afspraken om elkaar na 1.5 uur weer zouden zien. Toen we elkaar weer tegenkwamen gingen we kijken naar een leuke tent om een drankje te doen en eventueel wat te eten. Die vonden we vrij snel en omdat het personeel zo vriendelijk was gingen we daar ook gelijk eten. Het was heerlijk, Rene en Marina deden samen een heerlijke steak, Raymund kip met groenten en aardappels en ik meatloaf met aardappel puree. Na de koffie moesten we de hele weg weer terug lopen maar dat was ook wel goed voor ons. Daarna in de lobby nog even de plannen bespreken voor morgen als we naar Alcatraz gaan.