Dag 9 - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Inge

25 September 2016 | Verenigde Staten, Zion

Vanmorgen om 8 uur opgestaan en na het douchen gelijk weggegaan. We stopten nog om een broodje te kopen en die man moest alles alleen doen, hij rende zich rot. We gingen door naar Zion National Park maar stopten eerst voor koffie in Orderville waar we gisteren ook al koffie hadden gedronken. Gelijk een broodje voor de lunch besteld. Daarna gingen we door naar het park. Daar gingen we eerst even lunchen en toen 2 wandelingen doen van ongeveer samen 2 uur. Was fantastisch mooi. Daarna gingen we naar de weeping rock en daar nog een korte wandeling en toen was het genoeg geweest. We hebben nog wat gedronken en daarna naar ons hotel. Even de koffers een beetje uitgepakt en daarna uit eten bij El Trovatore waar we heerlijk steak hebben gegeten. Daarna gingen we weer zonder te kaarten naar onze kamers, welterusten.

• 26 September 2016 - 17:29

Shereen:

Klinkt allemaal heel leuk om te horen
    We zijn blij dat het jullie daar goed vergaat

Kan niet wachten op jullie volgende avontuur

Enjoy
    Kisses and hugs