Dag 18 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Inge

04 Oktober 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen om 9 uur afgesproken beneden in de lobbying gingen toen in een klein zaakje lekker ontbijten. Daarna met bus 47 naar Fishermans Wharf en vandaar naar pier 33 waar de boot vertrok naar Alcatraz. We klommen omhoog en kregen een koptelefoon met de rondleiding vertaald in het nederlands. Het was enorm interessant, die kleine kamertjes van 1x2 was echt klein en ook dat grote rotsblok zodat je niet kunt ontsnappen was vreselijk. Daarna hebben we nog naar de film bekeken over Alcatraz. We gingen terug en hebben op pier 39 een chowder, soep in een uitgehold brood en Raymund nam een wafel met nutella. We spraken af om elkaar rond 18.30 weer te zien. Wij liepen pier 39 af en keken in veel winkels. Verderop zagen we de zeeleeuwen, wat een herrie maken ze en ze stinken ook maar ze zagen er heel lief uit. Daarna nog verder gelopen en toen kwamen we Rene en Marina tegen en namen een cocktail, was erg lekker. Daarna op zoek naar een restaurant om wat te eten, die vonden we en toen met de bus weer terug naar het hotel.

• 05 Oktober 2016 - 07:34

Christel :

Alcatraz is indrukwekkend dat vonden wij ook. Wat een stank geven die beesten af. Nou geniet nog maar lekker van San Francisco. Xx

• 05 Oktober 2016 - 19:53

Shereen:

Leuk dat jullie ook de bus nemen
    Een x keer wat anders dan vliegtuig en of eigen auto

Wafel met nutella klinkt lekker,Raymund