Dag 4 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Inge

20 September 2016 | Verenigde Staten, Laughlin

Vanochtend om 6.30 wakker geworden nadat ik gisteren om 10 uur ging slapen. Na het douchen gingen Raymund en ik naar beneden en namen een kopje koffie terwijl wij op Rene en Marina wachten. Josh kwam rond 9.30 vertellen dat de paspoorten er waren. Pak van mijn hart. We hebben hem dan ook vriendelijke bedankt voor al zijn hulp. Na het ontbijt gingen we op pad. In Palm Springs regent het maar 1 dag in het jaar en laat het nou precies deze dag zijn. Voor hun fijn maar voor ons wat minder, we lieten in ieder geval ons humeur daardoor niet beinvloeden. Nu gingen we via Joshua Tree National park naar Laughlin. In het park was het prachtig maar door de regen konden we niet echt alles goed zien. Dan maar door rijden over die eindeloze wegen naar onze bestemming waar we om 17.45 aankwamen. Toen gegeten, wel erg lekker maar ongezellig. Daarna terug naar ons hotel gewandeld, nog even gegokt en toen nog een potje gekaart, stand is nu 2-2.

• 21 September 2016 - 15:52

Christel:

Fijn om te lezen dat je jullie paspoorten weer hebt. Jammer van de regen! Wel veel foto's maken hè! Kom op meiden!!!