Dag 23 - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Inge

09 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Vanochtend om 9.15 afgesproken voor het ontbijt. Rene en Marina gingen facetimen met Rosanna en daarna gingen we nadat we broodjes hadden gekocht naar het strand. Er waren geen bedjes of parasols maar Raymund had voor mij een lekker stoeltje gemaakt van het zand. We gingen ook het water in maar de stroming was nogal sterk dus er weer gauw uit. Dan lekker lunchen, croissants, banaan, yoghurt en water. Rond 15 uur gingen wij weer weg en Rene en Marina bleven nog zitten. Wij gingen naar het zwembad en hebben lekker al het zout afgespoeld. Rond 17 uur werd de wijn gebracht door Rene en Marina, dit lekker opgedronken en toen moesten wij weer een wasje doen. Dit moest in een coin laundry verderop in de straat.Toen wat gaan eten en daarna weer kaarten, jongens weer gewonnen stand dus 4-8

• 10 Oktober 2016 - 09:24

Anneke :

Kom op dames dat laten jullie toch niet gebeuren. Fijne dagen nog. Tot gauw xxxxxxx

• 10 Oktober 2016 - 12:58

Shereen:

Bedankt voor jullie mooie kaart

Leuk dat Raymund een stoel voor u had gemaakt..romantisch

• 10 Oktober 2016 - 13:25

Josine:

Wat is die Raymund toch lief!! En dan René en Marina met de wijn, jij wordt maar verwend Inge :-)