Dag 16 - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Inge

02 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Oakhurst

We gingen om 9 uur ontbijten en daarna gelijk weg naar Yosemite National Park. Toen we daar rond 12.30 waren viel ons op hoe ongeorganiseerd / onduidelijk het was. Alles was moeilijk te vinden, zelfs het visitor center was niet te vinden. Uiteindelijk hebben we nog wel een wandeling van zo'n drie kwartier gedaan. Dan geluncht op een bankje en daarna weer terug naar de auto. We wilden naar El Capitano maar ook dat konden we niet vinden dus dan maar terug naar het hotel. Eerst nog even boodschappen doen, geld halen en tanken zodat we klaar zijn voor morgen voor onze reis naar San Francisco. Terug in het hotel nog even een wasje doen en lekker een wijntje drinken. Toen was het inmiddels 7.45 en gingen we lekker eten in hetzelfde restaurant als gisteren. Ik nam pasta carbonara, Marina iets met kip, Rene ook iets met kip en beide de salad bar en Raymund vis en chips en ook de salad bar. Daarna hebben Rene en ik een cheesecake samen gedaan. En nu gaan we na koffie drinken lekker slapen.

• 03 Oktober 2016 - 16:11

Shereen:

San Francisco
    Gaaf hoor..denk gelijk aan Full house

Fijne dag !!!