Dag 14 - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Inge

30 September 2016 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Vanochtend om 9 uur ontbeten, gelijk wat mee genomen voor de lunch en toen op pad. Het was weer bloody hot. Natuurlijk hadden we onze korte broek en een blouse zonder mouwen aan. Onderweg vonden we het al frisser worden bij de 2 tal stops die we gemaakt hebben maar niets wees op de kou die we meemaakten in Mammoth Lakes. Toen bleek dat onze kamers nog niet klaar waren. We gingen toch maar op pad met een aantal dingen uit de koffers. Eerst zou de kabelbaan open zijn want we zagen hem op en neer rijden maar dat was voor een speciale gelegenheid, een bruiloft. Toen nagevraagd waar we konden wandelen. Toen we die route volgden kwamen we bij een leuke wandeling uit dachten we maar helaas hij ging heel stijl omhoog. Wij weer terug en toen op een paar prachtige uitkijk punten hele mooie foto's gemaakt. Daarna weer terug naar het hotel, de kamers waren klaar. Het was ook inmiddels 17.30. De kamer is heerlijk warm dus genieten we volop. Nog lekker een hamburger gegeten, was erg lekker. Toen bij de openhaard gekaart, dit keer hebben de meisjes gewonnen, stand 4-4.

• 01 Oktober 2016 - 08:40

Josine:

Dat verklaart de vesten die jullie aan hebben terwijl het er zo lekker uitziet

• 01 Oktober 2016 - 13:06

Ellen:

Leuk Inge,
    Nu alle verslagen gelezen.....mooie reis hoor !!