Dag 8 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Inge

24 September 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

We werden vanmorgen om 7.30 wakker van de wekker en hebben na het douchen ontbeten in het hotel. We hebben gelijk ook brood mee genomen voor de lunch. We reden na het tanken om 9.30 weg. Wat een mooie route. We vonden het hotel gemakkelijk maar onze kamers waren nog niet klaar. Ik vroeg of er ook liften waren omdat we op de 2e verdieping zaten en Rene zei gelijk dat ik slechte knieen had. We kregen vlot andere kamers op de begane grond, wel zo gemakkelijk. Daarna gingen we het Bryce Canyon Park in naar de visitors center waar we navraag deden naar de verschillende wandel routes. We besloten om allebei een aparte route te nemen. Wij gingen met de park shuttle naar inspiration point en daar keken we onze ogen uit. Wat een prachtig park met stallegtieten. Rene en Marina waren naar de bodem van het park gegaan en wij hadden de bovenrim genomen. We hebben hele mooie foto's gemaakt. Daarna hebben we in het zonnetje gewacht en na een half uur kwamen Rene en Marina. Toen terug om onze kamer kaartjes op te halen. Het zijn wel kleinere kamers als wat we gewend waren. Eerst een wijntje genomen en toen gaan eten in een fast food restaurant, er was niets anders in de buurt. We hadden al besloten om niet te gaan kaarten en even relaxen dus na het eten gelijk ieder naar onze eigen kamer.

• 25 September 2016 - 10:07

Christel :

Wat is het mooi daar. Geniet er maar lekker van! X

• 25 September 2016 - 11:41

Josine :

Heb de foto's gezien en het is echt prachtig. Handig om die knieën van jou in de strijd te gooien en zo kamers op de begane grond te krijgen

• 26 September 2016 - 08:43

Carol En Gerry:

Nou jullie genieten heerlijk zeg! Is het weer alweer beter geworden? Ik moet wel even zeggen ..........ik krijg honger van al jullie verhalen