Dag 6 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Inge

22 September 2016 | Verenigde Staten, Page

Vandaag om 7 uur opgestaan, het was prachtig weer. Alles op ons gemakje ingepakt en om 9 uur gingen we bij McDonalds eten. Inmiddels was het gaan regenen en na verloop van tijd begon het steeds harder te regenen, je kunt wel zeggen plenzen. Ons rondje met het vliegtuig ging niet door, snif snif. Wel heel jammer maar je zag echt niets. Toen op pad naar Page/Lake Powell. Onderweg een paar keer gestopt, 1 keer voor lunch en een paar keer om foto's te maken. De laatste stop was bij Horseshue Bend waar we een redelijke wandeling maakten en prachtige foto's gemaakt hebben. Toen vonden we ons hotel en na het inchecken hebben we lekker een paar wijntjes op onze balkon gedronken. Daarna gingen we eten in het restaurant Dam. Toen terug naar ons hotel met een harde wind en kou. We besloten om vanavond niet te kaarten dus geen nieuwe stand.

• 23 September 2016 - 07:32

Christel:

Ahhh dat is jammer geen vlucht boven de Canyon. De hoover dam is wel gaaf en groot. Balen die regen maar ga maar snel richting Las Vegas want daar schijnt de zon en is het lekker warm. Dikke kus van ons voor jullie allemaal

• 23 September 2016 - 13:37

Bart Noever :

Yummie lekker bij de Mac hahahahhahahahhahahaha.
    Als jullie maar genieten. Dikke kus

• 23 September 2016 - 22:21

Josine:

Hier klopt iets niet Inge: Overal waar jij bent schijnt de zon ☀️ dus vanaf nu moet het mooi weer worden. Gelukkig laten jullie je humeur er niet door beïnvloeden. Een dikke kus voor jou en de rest van de clan

• 24 September 2016 - 04:43

Sondra:

Zo ben bij met je verslagen... Leuk Om te lezen en leuke foto's ! Vraagje .. Smaakt McDonalds anders in Amerika?