Dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van AmerikaInge - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Inge

18 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

We werden eerst om 2.27 wakker en konden niet echt meer slapen maar uiteindelijk vielen we toch weer in slaap. We werden om 6.50 wakker en na een lekker ontbijt gingen we naar het centrum van Los Angeles en daar met de Hop on Hop off bus. We stapten na de rode route over op de gele route en stapten bij de beach uit. Daar liepen we over de pier en dan via een leuk tentje weer terug naar de gele route. Daarna stapten we weer over op de rode route. Het was wel een mooie manier om Los Angeles te zien. In de avond was het zeer kleurrijk en prachtig om te zien. Toen weer terug naar het hotel maar eerst bij McDonalds gegeten. Dan weer gekaart buiten. Helaas wonnen nu de jongens, stand dus 1-1. Rond 11.30 gaan slapen.

• 20 September 2016 - 07:18

Christel:

Wauw lekker last van een jetlag, gelukkig toch nog even geslapen. Hop om hop off bus is echt ideale manier om een stad te zien.